NASI SPECJALIŚCI

MAGDALENA DULĘBA-BASIOR

Psycholog, pedagog specjalny, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta integracji sensorycznej, psychoterapeuta CBT (w trakcie szkolenia)

Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego im. Jana Pawła II oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. W trakcie 4-letniej Szkoły Psychoterapii Crescentia. Założycielka Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej “Centrum Promyk”. Specjalizuje się w psychologii rozwojowej, pracuje z dziećmi oraz ich opiekunami. Na co dzień prowadzi prywatną praktykę w „Promyku” oraz współpracuje z niepublicznymi placówkami przedszkolnymi, w charakterze psychologa, gdzie prowadzi konsultacje z rodzicami oraz wspomaga pracę nauczycieli. Prowadzi warsztaty dla rodziców oraz nauczycieli z zakresu psychologii dziecięcej. Ukończyła szereg szkoleń związanych z pracą i terapią z dziećmi, m.in.  „Terapia Poznawczo – Behawioralna Dzieci i Młodzieży”, „Muzykoterapia dla dzieci”, „Elementy metody werbo-tonalnej” kurs I stopnia.

Swoje plany zawodowe wiążę z pracą z małymi dziećmi, ponieważ wymaga ona dużej kreatywności, pomysłowości oraz cierpliwości, a także umiejętności szybkiego uczenia się, w zamian dając dużo satysfakcji i radości.

W czasie letnich wakacji chodzi po górach, zimą jeździ na nartach, w najbliższym czasie chce nauczyć się jeździć na snowboardzie.

 

MARIUSZ BASIOR

socjolog, terapeuta EEG Biofeedback

 

KAROL BOGUSZ

fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej

Absolwent  studiów I stopnia Uniwersytetu Medycznego w Lublinie na kierunku Fizjoterapia. Tytuł magistra zdobył na Uniwersytecie Medycznym w Warszawie. W trakcie studiów uczestnik wielu kursów, konferencji oraz staży związanych z fizjoterapią. Tytuł terapeuty i diagnosty Integracji Sensorycznej zdobył kończąc podyplomowe studia w Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie. Doświadczenie zdobywał współpracując z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi oraz klubami sportowymi. Uczestnik różnych kursów m.in: FDM podstawowy oraz FDM neuro, kinesiotaping, FMS. 

Na co dzień pasjonat sportu, który stara się krzewić wśród dzieci m.in pracując jako trener piłki nożnej, instruktor kajakarstwa, instruktor paintball’a, wychowawca kolonijny.

BEATA ŁAKOMIEC

pedagog, terapeuta integracji sensorycznej

 

DANIEL WIŚNIEWSKI

pedagog, terapeuta integracji sensorycznej

 

EDYTA KOBYLIŃSKA

pedagog, terapeuta integracji sensorycznej

 

AGNIESZKA KALISTA

psycholog, terapeuta integracji sensorycznej, psychoterapeuta CBT (w trakcie szkolenia)

Absolwentka psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Od lat zajmuje się pracą z dziećmi i nastolatkami w poradniach psychologicznych, psychologiczno-pedagogicznych oraz placówkach terapeutycznych i opiekuńczych. W pracy kładzie nacisk na zbudowanie relacji z pacjentem, opartej na zaufaniu i akceptacji, których potrzebuje każdy młodszy i starszy człowiek.
Podczas diagnozy stara się dać rodzicom jak najpełniejszą informację zwrotną, odnośnie sposobów pomocy małemu człowiekowi. Praca terapeutyczna z trudnościami dziecka, to również praca nad całym systemem rodzinnym.

Dotychczasowe doświadczenie zdobywała jako:
-Psycholog w Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży – Diagnoza psychologiczna oraz poradnictwo psychologiczne
-Psycholog w Warszawski Szpital dla Dzieci – Ocena rozwoju psychoruchowego małego dziecka, diagnostyka zaburzeń neurorozwojowych, konsultacje rodzicielskie, prowadzenie zajęć grupowych TUS
-Psycholog oraz terapeuta Integracji Sensorycznej w Niepublicznej PPP – Diagnoza i terapia psychologiczna dzieci, diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej dzieci
-Psycholog w publicznym żłobku – obserwacja i wstępna diagnoza zaburzeń u dzieci, poradnictwo psychologiczne dla rodziców, prowadzenie zajęć rozwijających dla dzieci
-Konsultant na linii wsparcia w Instytut Psychologii Zdrowia – Interwencja kryzysowa w Telefonie Zaufania 116 123 dla Osób Dorosłych w Kryzysie Emocjonalnym
-Stażystka w Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku – Terapia grupowa dla dzieci z mutyzmem wybiórczym
-Stażystka w Sekcja Psychologów w Wojewódzkiej Komendzie Policji w Kielcach – prowadzenie szkoleń dla pracowników Policji, prowadzenie wywiadów z funkcjonariuszami

MARTA MURACH

pedagog specjalny, psychoterapeuta (w trakcie certyfikacji)

 

PIOTR JĘDRA

psycholog

Absolwent psychologii Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Ponadto skończył studia podyplomowe z Pedagogiki Resocjalizacyjnej oraz Psychoonkologii. Ponadto skończył Szkołę Trenerów Młodzieżowych (w TROP) i odbył wiele szkoleń z zakresu pomocy dzieciom i dorosłym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i z niepełnosprawnością intelektualną. Obecnie pracuje z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi oraz dziećmi i młodzieżą w ramach środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej (przy SZPZLO Warszawa –Ochota) oraz jako psycholog w Centrum Pomocy Społecznej Warszawa Śródmieście. Wcześniej wspierał również pacjentów w Caritras (ZOL), osoby z niepełnosprawnością intelektualną oraz był wychowawcą w Domu Dziecka.

Ma wiele zainteresowań – literatura, polityka, sport, muzyka, podróże, zwierzęta …..

 

MARIA WOJSA

logopeda

 

ŁUKASZ ŚWIĄTEK

pedagog, terapeuta integracji sensorycznej

 

MAŁGORZATA JACKOWICZ

pedagog, terapeuta integracji sensorycznej

 

MARTA JÓŹWIAK – WYSOCKA

psycholog, terapeuta integracji sensorycznej

Przede wszystkim jestem wielką optymistką! Wierzę w ludzi, w dobro i w spełnianie marzeń! Może dlatego tak dobrze czuję się w magicznym świecie dzieci

Tę cechę od lat łączę z profesjonalizmem i ogromną chęcią rozwijania swoich kompetencji.

Jestem psycholożką, terapeutką SI, autorką książek dla dzieci (seria „Gabi” napisana wspólnie z Magdaleną Różczką oraz „Wiersze dla dzieci na każdą okazję. Święta nietypowe.”). Piszę artykuły na blogu zabawkisensoryczne.pl oraz na portalu dziecisaważne.pl.

Od 2014 roku jestem właścicielką firmy Domowa Akademia Rozwoju (www.domowaakademia.pl), dzięki której mogę rozwijać wszystkie swoje pasje.

Pracuję w Sensum Mobile, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Centrum Promyk oraz w Przedszkolu Heliantus. Współtworzę warsztaty weekendowe of-line dla dzieci i rodziców z firmą Zdolna Bestia.

Jestem PasjoMatką – czyli mamą dwójki fantastycznych dzieciaków – Gabrysi i Michała. Kocham podróże i książki. Mój synek mówi, że jestem „spaska” ;) – co oznacza, że lubię również chwile wyciszenia, relaksu, domowego lub podróżnego SPA w pięknych okolicznościach przyrody.

Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej oraz szereg kursów i szkoleń z zakresu psychologii, rozwoju dziecka oraz integracji sensorycznej.

Najważniejsze z nich to:

– szkolenia I oraz II stopnia z zakresu Terapii Integracji Sensorycznej – ukończone certyfikatem uprawniającym do diagnozy i terapii SI – Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej

– „Kurs Podstawowy Terapii Systemowej indywidualnej i rodzinnej” (obecnie w trakcie kursu zaawansowanego) – Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej

– „Psychoterapia Poznawczo-Behawioralna Dzieci i Młodzieży” – Centrum CBT Warszawa

– „Terapia Ręki” – Sensum Mobile

– „Zaburzenia przetwarzania słuchowego – ocena i terapia” – Centrum Metody Krakowskiej

– „Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci – przyczyny, postępowanie, terapia” – Centrum Metody Krakowskiej

– „Diagnoza i terapia dzieci z zespołem Aspergera” – Centrum Metody Krakowskiej

– „Diagnoza testem Skale Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży IDS – 2” – Pracownia Testów Psychologicznych PTP

– „Wsparcie małej motoryki i grafomotoryki z wykorzystaniem Integracji Sensorycznej

– „Diagnoza i terapia SI małego dziecka” – Fundacja OKNO

– „Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym na podstawie rysunków” – Centrum Doradztwa i Edukacji SUKCES

– „Bajkoterapia” – Centrum Doradztwa i Edukacji SUKCES

oraz wiele innych szkoleń i webinarów tematycznych.

 

EDYTA JANIK

pedagog, terapeuta TUS

Od 14 lat dyrektor przedszkola. Poszukuje rozwiązań wspierających rozwój dziecka. Współpracuje z rodzicami i nauczycielami, by praca z dzieckiem przynosiła wymierne efekty. Prowadzi szkolenia z zakresu polepszania standardów pracy.

 

DARIA RZECZKOWSKA

pedagog specjalny, terapeuta TUS

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej – licencjat z Edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz surdopedagogiki. Absolwentka Wszechnicy Polskiej – mgr z edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
Od 2017 roku nauczyciel wychowania przedszkolnego, terapeuta ręki. Uczestniczka szeregu kursów kompetencyjnych o tematyce psychologii dziecięcej oraz komunikacji z dzieckiem.
W Promyku prowadzi Trening Umiejętności Społecznych oraz terapię ręki i terapię pedagogiczną.
Prywatnie miłośniczka zwierząt, podróży i literatury.